چند حرکت ورزشی برای افزایش لذّت جنسی

حرکات ورزشی می توانند کلید شما برای داشتن زندگی جنسی بهتر باشند. علاوه بر این که با ورزش کردن، می توانید وزن کم کنید، اندام خود را خوش فرم کنید و ترشح آندورفین خود را بالا ببرید، برای داشتن رابطه ی جنسی لذت بخش تر هم می توانید روی کمک ورزش حساب کنید.
پژوهش ها نشان می دهد که اعتماد به نفس و راضی بودن از اندام خود و تنها ۲۰ دقیقه ورزش در روز، میل شما برای رابطه ی جنسی را بیشتر می کنند و باعث می شوند که لذت جنسی بیشتری را تجربه کنید.
انعطاف پذیری عامل بسیار مهمی برای رابطه ی جنسی بهتر است. ورزش درد در هنگام رابطه را کم می کند و به همسر شما این امکان را می دهد که در موقعیت هایی قرار بگیرد که قبل از این برای او و شما دشوار بود. این ۶ تمرین و کشش را امتحان کنید تا خلوت های عاشقانه ی بهتری با همسر خود داشته باشید…

تمرینات ورزشی برای بهبود روابط جنسی

۱- حالت پل زدن
این حالت باعث کشش عضلات سرینی، عضلات داخلی ران، عضلات همسترینگ و همچنین، عضلات جمع کننده ی باسن می شود. در این حرکت، لگن وارونه می شود و عضلات کف لگن تحریک می شوند و به همین دلیل، حالت پل زدن می تواند اندام های جنسی زن را تقویت کند. تقویت اندام های جنسی، به ارگاسم های طولانی تر و کنترل شده تر کمک می کند.
چگونه این حرکت را انجام دهید: ابتدا، به پشت دراز بکشید. دست ها را در کنار بدن، به حالت کشیده روی زمین بگذارید. پاها را به اندازه ی عرض باسن باز کنید، زانوها را خم کنید و پاها را روی زمین بگذارید؛ باسن را به آرامی از زمین جدا کنید.
در طول حرکت،‌ اجازه ندهید که زانوها به دو طرف باز شوند؛ به پاشنه ی پا فشار وارد کنید و‌ وزن بدن را به طور یکنواخت در کف پاها پخش کنید. این حالت را ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه حفظ کنید. زمانی که برای پایین آمدن آماده شدید، ستون فقرات را به آرامی و مهره به مهره روی زمین بگذارید.

حالت پل زدن

۲- جنبش لگن
این حرکت عضلات مرکزی و کمر را تقویت می کند که در طول رابطه ی جنسی از آن ها استفاده می شود. حرکت جنبش لگن، ناحیه ی پایین شکمی را هم تحریک می کند و بدن را برای تمرین های کگل آماده می کند.
چگونه این حرکت را انجام دهید: به پشت دراز بکشید و زانوها را خم کنید، پاها را به اندازه ی عرض باسن باز کنید و بازوها، دست ها و انگشتان دست ها را روی زمین بگذارید. با فشار به پاشنه ی پا، لگن و باسن را بلند کنید تا بالاتنه در یک خط راست قرار گیرد (مانند حرکت پل زدن).
در حالی که همچنان به پاشنه ی پا فشار وارد می کنید، عضلات شکم را سفت کنید و عضلات سرینی باسن و عضلات داخلی ران را منقبض کنید و لگن را (تنها چند سانتی متر) بالا و پایین بیاورید. پس از ۲۰ تا ۲۵ بار بالا و پایین آوردن لگن، ستون فقرات را به آرامی پایین بیاورید و مهره به مهره روی زمین بگذارید. این حرکت را ۳ تا ۵ سری تکرار کنید.

جنبش لگن

۳- کگل
ماهیچه های کف لگن نقش مهمی در رسیدن به ارگاسم ایفا می کنند و تمرین های کگل راه آسانی برای تقویت این عضلات هستند. کگل به مجموعه ای از تمرینات ساده گفته می شود که به منظور تقویت ماهیچه های ناحیه لگنی انجام می شوند. انجام این تمرینات در تقویت اندام های جنسی، مجاری ادراری، مثانه و مقعد مؤثر هستند و فوائد زیادی را در بر دارند.
علاوه بر این، این تمرین ها با هدف قرار دادن عضلاتی که در طول رابطه ی جنسی سفت و شل می شوند، به لذت جنسی بیشتر و طولانی تر شما و همسر شما کمک می کنند (به خصوص اگر در طول رابطه ی جنسی انجام شوند).
چگونه این تمرین ها را انجام دهید: شما می توانید تمرین های کگل را در همه جا و در هر حالتی – نشسته، ایستاده و یا خوابیده- انجام دهید. روی انقباض عضلات کف لگنی تمرکز کنید (همان طور که ادرار خود را نگه می دارید). ۳ تا ۵ ثانیه انقباض را حفظ کنید و سپس عضلات را شل کنید و به همین ترتیب ادامه دهید. این کار را ۵ دقیقه در روز یا در طول روز انجام دهید.

تمرینات کیگل

۴- حالت کودک شاد
این حرکت، کششی عالی برای کمر، عضلات سرینی، عضلات همسترینگ و عضلات بازکننده ی باسن است. این کشش به شل و باز شدن عضلات سفت شده ی پایین تنه کمک می کند.
چگونه این حرکت را انجام دهید: به پشت دراز بکشید، زانوها را به داخل جمع کنید طوری که کف پا با سقف موازی شود. قوزک ها و زانوها را به سمت بالا بگیرید به شکلی که ساق پا به صورت عمودی قرار گیرد.
در حالی که کمر را پایین نگه می دارید، کف پاها را با دست های خود بگیرید و آن ها را به سمت پایین بکشید طوری زانوها از کنار بدن، به سمت پایین بیایند. گردن را شل کنید و یک نفس عمیق بکشید و تا جایی که می توانید، آن را طولانی کنید. با هر بازدم و بدون به هم زدن شکل بدن، زانوها را به سمت پایین بکشید. این حالت را ۳ تا ۵ دقیقه ادامه دهید.

حالت کودک شاد برای افزایش میل جنسی

۵- جمع کردن زانو با کمک توپ سوئیسی
عضلات مرکزی قوی به جلوگیری از آسیب به کمر در هنگام رابطه ی جنسی کمک می کنند. این تمرین عضلات مرکزی (که از کمر حمایت می کنند) بالاتنه ی شما را درگیر و تقویت می کند.
چگونه این حرکت را انجام دهید: ابتدا در حالت پلانک قرار بگیرید و پاها را روی یک توپ سوئیسی قرار دهید. دست ها را صاف و محکم نگه دارید. توپ را به آرامی جلو بیاورید تا همزمان با نزدیک شدن توپ به قفسه ی سینه، زانوها به سمت زمین خم شوند.
توپ را به آرامی به سمت عقب هل دهید و پاها را صاف کنید. در طول انجام حرکت، برای جلوگیری از آسیب به کمر، بالاتنه و باسن را سفت نگه دارید. شانه ها را گرد نکنید و گردن را پایین نیندازید. برای دشوار کردن حرکت، در هنگام جلو آوردن توپ، یک پا را از روی آن بلند کنید. سپس پاها را عوض کنید. این حرکت را ۲ یا ۳ سری و در هر سری، ۱۰ بار تکرار کنید.

جمع کردن زانوها با کمک توپ سویسی

۶- حرکت گهواره ای پا باز
حرکت گهواره ای پا باز با تقویت و کنترل عضلات مرکزی، به تعادل بهتر کمک می کند. این حرکت همزمان با تقویت عضلات مرکزی که شامل عضلات دور لگن، کمر و شکمی می شود،‌ همه ی عضلات و مجاری را که در هنگام رابطه ی جنسی فعال هستند تحریک می کند.
چگونه این حرکت را انجام دهید: در حالت نشسته قرار بگیرید، کمر را صاف نگه دارید، زانوها را به داخل جمع کنید، پاها به اندازه ی عرض شانه ها با هم فاصله داشته باشند. گردن را در حالت کشیده نگه دارید،‌ شانه ها را عقب ببرید و سینه را بالا بیاورید تا کمر صاف و محکم نگه داشته شود.
قوزک ها را با دو دست بگیرید. شکم را منقبض کنید و داخل ببرید و کمر را خم کنید تا استخوان دنبالچه روی زمین قرار گیرد؛ تعادل خود را حفظ کنید و پاها را از زمین جدا کنید. پاها را به سمت بالا صاف و باز کنید (طوری که پاها به شکل V شوند) و دست ها را صاف و محکم نگه دارید.
برای شروع کردن حرکت گهواره ای، یک نفس بکشید و شکم را داخل ببرید و چانه را به سمت قفسه ی سینه پایین بیاورید. سر را جمع نگه دارید، به سمت عقب بغلتید و قبل از آنکه گردن به زمین برسد، به سمت جلو باز گردید. در برگشت، زمانی که استخوان دنبالچه روی زمین قرار گرفت، توقف کنید و در حالی که پاها باز و به سمت سقف قرار دارند، تعادل خود را حفظ کنید. اگر این تمرین برای شما سخت است، قسمت صاف کردن پاها را حذف کنید.

حرکت گهواره‌ای پاباز

منبع: باغ دارو

برچسب ها

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

0 دیدگاه در “چند حرکت ورزشی برای افزایش لذّت جنسی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Video Widget